IBU MENYUSU INI TAK SANGKA DENGAN CONSUME SET MENYUSU DAPAT BANTU KURANGKAN SAKIT BELAKANG AKIBAT BIUS BERSALIN CEASER

Ibu anak 1 ini meluah masalahnya yang dihadapi oleh rata-rata ibu di Malaysia iaitu..


Masalah Kurang Susu Badan


Dah macam-macam jenis suplemen milbooster dia cuba. Semua tak jalan. Susu tetap sama



Sedih kan.. Anak meragam menangis nak minum susu :'(

Ibu bertekad tak nak campur lagi susu tepung sebab anak kecil lagi

Dan lihatlah keajaiban selepas ibu ini mencuba Set Menyusu Basic


Esp
Alfalfa
Ostematrix




"So far saya ambil Esp dan Alfalfa, saya perasan susu dah pekat sikit. Kalau tak cair je"




"Badan saya sakit bila tidur terlentang asbab efek bius ceaser. Malam pertama saya makan Ostematrix, esoknya saya bangun ok je kak"

Konon ibu menyusu consume untuk bantu menyusu. Tapi effect lain pulak dapat. Syiok ka tak syiok?




Syiok kannnn :")


Susu pekat anak kenyang lama. Takda lah baby mengempeng lama lama kan ;")

Ada ibu ibu menyusu kat sini ada masalah susu kurang, susu cair dan seumpamanya?

Meh roger, Kakmuja bantu
Wasap.my/60193258527

Free tips dari Kakmuja untuk banyakkan susu badan =")

Share this article:

No comments:

Post a Comment